Rituals duschgel: Yogi Flow

Sist rescencerade jag deodoranter från det här härliga märket, men jag vill bara lyfta fram att det har jättemånga olika saker såsom doftljus, parfym, kropsskrubbar och till och med dofter till bilen. Allt luktar underbart. De har även saker för män. Och nej, jag är inte sponsrad, tycker bara det är ett kul märke. Ett tips är att gå till en av deras affärer och hitta just din favoritdoft. Min var länge den rosa serien (Ayurveda-ritualen heter serien) men sedan jag hittade den "vita" (även kallad Sakura-ritualen haha) så är det min favorit.
Fakta:
Rituals duschgel: Yogi Flow
Löddrande duschgel med oragniska ingredienser som mandelolja och indisk ros.
 
Känsla: Skönare duschgel finns inte! Löddrar härligt och dofta underbart. Det är som raklödder och fluffar härligt över hela kroppen.
 
Doft: Går inte riktigt att beskriva, men den är fräsch och lite blommig. Härlig doft!
 
Utseende: Snygg flaska och bra spray-förpackning.
 
 
Tillgänglighet: Bra! Kan beställas från rituals.com om du inte har en butik nära. Finns även som miniformat! Perfekt för resan.
 
Pris: 85 kr, men det räcker ganska länge och är värt det.
 
Slutsats: Annorlunda duschgel som doftar supergott, håller länge, gör dig len och godluktande. Köp den!
 
Betyg: 9/10

Opinions

Any comments?:

Namn:
Remember you?

Mail: (not published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0